כאותו מדען מטורף, מנסה רונן אביסרור, על ה-110 שלו את השיפורים שהוא מציע ללקוחותיו.
רוני נאק
12/09/03
עבירות גבוהה, עמידות יוצאת דופן ומהירות נסיעה רבה הן דרישות הכניסה למסע ההישרדות בקרואטיה. ל-90 של אלי ומיקי יש את זה.
רוני נאק
12/09/03
מעולם לא היו שתי מכוניות מאותו סגמנט כה שונות האחת מהשניה. החל מהקונספט ועד למכאניקה מפרידים בין הדיסקברי לפאג'רו שתי יבשות ושלושה אוקיאנוסים.
רוני נאק
10/09/03
הגרסה המפוארת והקרבית ביותר של ראש שבט הצ'ירוקי מצויד עתה גם במנוע טורבו דיזל מודרני. האם הגרנד, אחרי כל השנים, עדיין בעל האיזון הטוב ביותר בין יכולת הכביש לשטח? רוני נאק, מגזין השטח אוטושטח, צילומים: תומר פדר
רוני נאק
20/08/03
דור שלישי לשושלת פראדו מוצא עצמו בקונפליקט, בין טרנד העלייה על הכביש למורשת המשפחתית גורסת הסלעים. כתב: רוני נאק צילומים: תומר פדר.
רוני נאק
02/06/03
המדבר המערבי במצרים מסתיר בקרבו אוצרות רבים וסיפורים מסמרי שער. משלחת ישראלית ראשונה ללב השטח יצאה להתחקות אחרי חיים נסתרים במדבר, צבא אבוד וים חולות עצום. כתב וצילם: רוני נאק - עורך עיתון הרכב אוטושטח.
רוני נאק
21/05/03
אם אי פעם חיפשתם דוגמה לניצול משאבים נכון אתם יכולים להפסיק את החיפוש בדייהטסו. היצרן היפני, שמיוצג בארץ על-ידי טלקאר, משתמש באותה פלטפורמה לארבע מכוניות שונות. כשלעצמו זה אינו חידוש, יצרנים רבים פועלים באותה הדרך, אך אף אחד מהם לא עושה זאת במכוניות שהן כה שונות בתכלית.
רוני נאק
01/08/00
המטרה הסופית היתה להגיע לרכב שטח שיהיה בעל ביצועים טובים בכל סוגי השטח. לשפר את העבירות בקטעי טריאל טכניים וגם לתת את האפשרות לנהיגה מהירה בשבילים פתוחים. כתבה שניה בסדרה...
רוני נאק
30/07/00
לאיסוזו מגיע ''אות החלוציות'' על היותם הראשונים להציג ''רכב שטח'' מודרני בישראל. הם עשו זאת כבר בשנת 93' כשהם מציעים לציבור הישראלי רכב שטח מודרני ונוח.
רוני נאק
30/07/00
להכניס את הלארדו של אמיר לקטגוריית ''חזרה לחיים'' לא יהיה הדבר המדוייק ביותר לעשות. למרות שהג'יפ כבר הגיע לשנתו העשירית הוא עדיין שומר על הייחודיות של הג'יפים המקוריים שהזמן אינו משפיע עליהם כמו על התוצרת מארץ השמש העולה. הלארדו הגיע ארצה בדרך חתחתים מארה''ב ואין הוא נמנה על הדגמים שאנו רגילים לראות אצלנו. למעשה, כך אמיר מספר, קיימים בארץ לא יותר משלושה ספסימנטים מהמודל הזה.
רוני נאק
30/07/00
אתם מכירים את ההרגשה כשהבאסה עולה ומשתלטת ולוחצת על החזה? ככה בדיוק הרגשתי אני ויחד איתי כל 22הצוותים שנרשמן לראלי עפולה.
רוני נאק
30/07/00
יכולתי להתחיל את סיפור הראלי הזה במתכונת הרגילה של ''ביום שבת ה24- ליולי התקיים...'' אבל אני לא יכול. עד כמה שאני מנסה איני מצליח להבין איך מסוגלים מארגני אירוע כזה (שזה לא האירוע הראשון שלהם) להוציא אנשים לשטח עם ספר דרך כה מחופף. אני נזהר שלא לומר רשלנות או זילזול במתחרים.
רוני נאק
30/07/00
בשבת הראשונה של ספטמבר התקיים ברמת הגולן מירוץ המכוניות השני בסדרת ''ראלי סיאט''. לאחר שהתחרות הראשונה נחתמה בקולות צורמים והסתיים בנס ללא נפגעים בשל כמות הפולשים הרבה למסלול, השקיעו מארגני האירוע מאמץ נוסף כדי לעמוד בדייקנות בלוח הזמנים וכדי לסגור הרמטית את הקטעים המיוחדים שבהם נמדדים זמני המכוניות.
רוני נאק
30/07/00
אילו ניתן היה למצוא רכב משומש במצב טוב יותר מהפאג'רו הקצר הזה עודד גרוס בטוח שהיה מוצא אותו. מצבו המקורי והשמור לא מנע מעודד לתפוס ראצ'ר וג'בקה ולהתחיל מסכת שיפורים לשינוי אופיו העירוני של הפאג'רו. לנגד עיניו עמדה המטרה של הכנת הרכב לתחרויות.
רוני נאק
30/07/00