
הבור - תופעה ג'יפאית
כתבה חדשה: אל פסגת קילימנג'ארו בדרך הקשוחה
כתבה חדשה: ה-JEEP הבא שלכם יהיה סיטרואן
כתבה חדשה: סיכום טיול מועדון JEEP של סמלת עם נכי צה"ל מבית הלוחם ת"א
כתבה חדשה: סיכום הדרכת KGM רקסטון הר חורשן 06/06/2025
כתבה חדשה: גיבורים בעלייה מועדון ראם - סיכום טיול סמלת לפצועי צה"ל בית הלוחם ירושלים
נכון שזה מעצבן לנסוע על שביל כורכר מלא גלים לרוחבו כמו ''פסי האטה'' הגורמים לרכב לקרקש ולקפץ?
מספר טיפים לנסיעה נכונה ובטוחה על שבילים אלה
Ofer Ogash
08/09/05
חשיבות יחסי ההעברה ברכב שטח היא קריטית לגבי היכולת שלו להתגבר על מכשולים, במינימום נזקים.
והיכן אפשר לשפר את יחס הזחילה.
אמיר ענבל
22/05/01
נתקענו בבוץ? בחול טובעני? אין מקום לג'ק הרגיל?! לא נורא! Hi-Lift לעזרתכם!!
את ההייליפט אנחנו לא צריכים לדחוף מתחת לרכב אלא לעגן אותו לנקודת עיגון כגון הפגוש הקדמי או מדרגות צד - מדובר על פגוש ומדרגות שהוכנו במיוחד למטרה זו.
אפשרויות רבות לחילוץ עם ההייליפט ובכתבה זו נלמד על חלק מהם...
אתר השטח הישראלי
12/09/00
יחס הזחילה הינו הנתון המשמעותי ביותר בג'יפ למטרות של טחינות סלעים, והוא מורכב ממכפלת כל יחסי ההעברה של הרכב
אתר השטח הישראלי
28/07/00
זווית הנוצרת בין נקודת המגע של הצמיג הקדמי באדמה, לבין קצהו הקדמי של כלי הרכב. ככל שהזווית קהה יותר, כלי הרכב יכול לגשת לטיפוס קירות מבלי שחלקו הקדמי יפגע בקיר / בסלע
אתר השטח הישראלי
28/07/00