פסגת אררט 5,137 מטרים - טורקיה 2023

למעלה מעשור שאנו לא מטיילים בטורקיה באופן אינטנסיבי כפי שנהגנו בעבר ולאורך זמן התחושה הייתה כי חסרה לנו פסגה מיוחדת - פסגת הר האררט, שבמזרח טורקיה, על גבול איראן ובאזור בו גרים הכורדים של מזרח טורקיה.
וכך, ביוזמה של מטפסים ותיקים נאספה קבוצה של 10 מטפסים והח"מ ויצאנו לדרכנו לעבר הפסגה עליה נחתה התיבה של נח ואליה חזרה היונה עם עלה של זית.
סיכום המסע במלל ובתמונות ולסיום הסיכום של דניאל מורגנשטיין - ותיק המטפסים ובן 81

מארס טורקי במסע אופנועים

קרעי תמונות, שברי צלילים, שיכרון חושים: ינוקא הוזה לאחור מסע טורקי בהרי הטאורוס עם מועדון ה-DR של סוזוקי.
לאחר כ-10 שנים ומאז שהכתבה נעלמה (ונמחקה) במחשכי האינטרנט היא עולה שוב (ובועטת כמו אז) כאן באתר השטח...

קצ'קר עם אופנועי שטח - צפון מזרח טורקיה

בחבורה קטנה ומיוחדת יצאנו לרכוב על ומסביב לרכס המיוחד של הרי הקצ'קר - בצפון מזרח טורקיה. שבילי עיזים, מים זורמים, הרים גבוהים ללא כל שביל וגם שבילים וכבישים מפותלים בין כפרים נידחים ובעיקר הרבה מים, ערפל ועננים - הכול היה לנו... והרבה מאוד חוויות, חופש וכיף.

טורקיה עם קבוצת סגם

טיול ג'יפים בהרי הטאורוס של טורקיה עם לקוחותיה של חברת סגם. צילם: משה קאופמן. הדריך: עמיר גד נאור.

555 ביטוח ישיר בתורכיה האחרת

ביום חמישי יצאנו עם חבורת סוכני ביטוח ישיר למסע לתורכיה. ביום הראשון נחיתה מאוחרת התארגנות מהירה על הג'יפים ויציאה למסע לילי. טיפוס הרכס הראשון של הרי הטאורוס עד לגובה 1,000 מטר בלילה זאת חוויה מיוחדת מאוד. בבוקר קמים למקום מדהים, מסביב הרים, יערות ואוויר צלול. המטרה להיום - חציית רכס הרי האימיצ'יק 2,500 מטר ונסיעה עד לאגם אירידיר. החבר'ה נהגים ונהגות ברמה גבוהה מפגינים ביצועים והטיפוס עובר בהצלחה. רפי לא מפסיק להצחיק בקשר וזה מעודד את כולם. הייתה חוויה מיוחדת של נופים נהיגה ו"אוכל" - כל יום ארוחה אחת כללללל... היום.

דיל הכל תלול

600 קילומטר, 48 שעות, מיליארד שיפועים ואפס ראות.
זה מה שחיכה למועדון רוכבי הסוזוקי DR בהרים של דרום טורקיה — שטח שאם הסתובבת בו עם אופנוע ויצאת מזה חצי מת, יצאת בזול

כתבה בעיתון מסלול - ידיעות אחרונות על מסע ג'יפים בטורקיה

מסע ג'יפים שהתפרסם בגליון מסלול של ידיעות אחרונות

נותנים בגז - סרט ותמונות ממסע אופנועים בטורקיה

11 רוכבים על סוזוקי DRZ, צלם ישראלי (רונן טופלברג) ואיש מנהלת טורקי בטויוטה יצאו וחזרו ממסע קצר אך עבה בהרי הטאורוס בטורקיה

למה מגיע לנו כל הטוב הזה? מסע ג'יפים בתורכיה 27/11/08

ביום חמישי יצאנו חבורת ג'יפאים וג'פאיות למסע חורף בתורכיה.
ביום הראשון נחיתה מאוחרת התארגנות מהירה על הג'פים ויציאה למסע לילי. טיפוס הרכס הראשון של הרי הטאורוס עד לגובה 1,000 מטר בלילה זאת חוויה מיוחדת מאוד.
בבוקר קמים, המקום מדהים מסביב הרים מושלגים יערות ואויר הרים. המטרה להיום חציית הפס הגבוה 2,500 מטר ונסיעה עד לאגם אירידיר. החבר'ה נהגים מנוסים, גם הנהגות מפגינות ביצועים והטיפוס עובר בהצלחה. שי לא מפסיק להצחיק ולשיר בקשר וזה מעודד את כולם.

טורקיה - 4 ימים על סוזוקי DRZ

המסע הזה הוגדר כטיול כביש! רוב החבר'ה לא מנוסים באופנועים בכלל או באופנועי שטח בפרט אז לקחנו החלטה ואמרנו ''נתחיל בכביש''. אבל מה שקרה שהתחלנו לרכב...

משפחות מגן בטיול ג'יפים - טורקיה 2008

ביום ראשון באמצע אוגוסט 2008 נפגשו שני מדריכים מאתר השטח הישראלי עם 5 משפחות להרפתקת ג'יפים בהרי הטאורוס. האמת שהמשפחות לא כל כך ידעו למה לצפות... וגם אנחנו הופתענו קצת

שני זקנים ונער - טורקיה על  DRZ-E  צהובים
שני זקנים ונער - טורקיה על DRZ-E צהובים

למסע אופנועי DRZ ברכס הטאורוס שבטורקיה היו הרבה נרשמים פוטנציאלים אבל ברגע האמת נותרו שני ''גברים'' (ישראלים) ותורכי קטן אחד, אבל מה זה יודע לתת בגז...

תמונות ממסע ג'יפים לתורכיה עם חבורתו של אשר גרין - 21/8/08

יצאנו ביום חמישי למסע לתורכיה האחרת. הקבוצה הייתה קבוצה מיוחדת - טיילים ותיקים שכבר היו בתורכיה פעמיים. אז בנינו להם מסלול מיוחד ולא שגרתי, מסלול העובר בפסגות הגבוהות של הרי הטאורוס, אגמים ונחלים.

מסע ג'יפים לתורכיה האחרת - 24/7/08

בתחילת השבוע חזרה קבוצה מגובשת של ג'יפאים מטיול ג'יפים של 4 ימים בטורקיה. לקראת תקופה של סדרת הטיולים שלנו בטורקיה אנו מתכבדים להציג לכם טעימה מתוך מסע שכזה.

תורכיה  - מסע ג'יפים
תורכיה - מסע ג'יפים

סרט שעופר ואילן צילמו בטורקיה (גרסה ראשונית)

הגי'פ כלול - חוויות ממסע ג'יפים בטורקיה

אילן אשל, איש אתר השטח הישראלי, הצטרף (עם המצלמות הצמודות אליו) לסוף שבוע עם הרבה גז בטורקיה וחזר עייף אך עם חיוך...ולהט של חוויות

תמונות ממסע ג'יפים בטורקיה - חוצה הרי הטארוס - יוני 2008

כשיוצאים למסע בחו"ל יש הרבה חששות, גם למטיילים וגם לי כמדריך. אז לכאורה הטיול התחיל בצורה הגרועה ביותר - איחור של 6 שעות בטיסה. אבל למעשה, זה יצר חיבור נדיר בין האנשים שבפעם הראשונה התראו בשדה התעופה.

יומן מסע חוצה הרי הטאורוס טורקיה מאי 2008

מסע של סוף שבוע ארוך בטורקיה. פחות משעה טיסה מישראל מגיעים לגן עדן לג'יפאים ולאוהבי הטבע. תמונות מקסימות שצילמו: גרא וייזר, לירון וייזר ודותן רם.

תמונות ממסע מיוחד חוצה רכסים בטורקיה - 27/3/08

יומן התמונות הזה מספר את סיפור המסע המיוחד לטורקיה. חבורה של אנשי שטח מישראל, שיצאו לחצות את רכס הרי הטאורוס הגבוה והתמודדה עם קשיים טכניים, חילוצים והרפתקאות רבות. הגענו לפינות ולקצוות הנידחות ביותר באזור הררי. כפרים שצורת החיים שם כמו לפני 100 שנה, הרבה ירוק בעיניים וכמות המים הבלתי נתפסת. אגמים, מפלים וסתם ערוצי נחלים. תודה לכל המשתתפים הנפלאים שבזכותם הצליח המסע.

תמונות מהמסע לטורקיה - אזור הטאורוס

יצאנו לטיול חורף באזור הרי הטאורוס שבטורקיה. חורף ?! כן, כן, חורף, רצינו שלג, בוץ, מים והרבה אקשן. האם מצאנו? הדריך: גלעד טל

פעמיים קפה תורכי, בבקשה

שטח הוא שטח, לא משנה באיזו שפה, לא משנה באיזו מדינה. עוד תובנה אותה הרוויח גלעד טל, מדריך אתר השטח הישראלי בטיול 4X4 לאזור הטאורוס בתורכיה

מסע ג'יפים -טורקיה - נובמבר 2007

גלעד טל יצאו לטיול ג'יפים ברכס אנטליה כהכנה לטיולי השלג של חורף 2008.

המסע מהים השחור לים התיכון - טורקיה, אפריל 2006

טיול ג'יפים בטורקיה נשמע כמו איזו הרפתקאה קלילה של אחר הצהריים, אבל אם מנסים להגיע מהים השחור לים התיכון עם חבורת ''משוגעים'' חביבה למדי, מגלים כי יש כמה סיבוכים בעלילה...

הדריך וכתב: עופר אוגש,
צילום תמונות ווידיאו: יורם קראוס ודני רימוני

יומן מסע מים שחור לים תיכון - בטורקיה, אפריל 2006

שבילים סחופים, כפרי רועים מנותקים, בוץ, שלג, מעברי הרים שחלקם בלתי עבירים והרבה מאוד שעות נהיגה (עם מעט שעות שינה), המון חילוצים וגרירות, הם רק חלק מהחווית של הקבוצה מאתר השטח הישראלי שחזרה ממסע מים אל ים - חוצה טורקיה - מסע שהוא בהחלט EXTREME בתחום מסעות 4X4.

צילום: יורם קראוס ודני רימוני.
הדריך: עופר אוגש.

תמונות ממסע ג'יפים  בטורקיה - פברואר 2004
תמונות ממסע ג'יפים בטורקיה - פברואר 2004

בין ה-22 לפברואר ל-26 בפברואר יצאה חבורה של ג'יפים מאתר השטח למסע אתגרי בהרי הטאורוס בטורקיה. מסע קצר שהיה בו הכול - שלג, בוץ ושבילים לא עבירים (ללא ציוד ייעודי), כפריים נחמדים, נופים מדהימים ובעיקר חברותה של אנשים מיוחדים.

מסע ג'יפים בטורקיה - פברואר 2004

500 ק''מ של שלג, בוץ, נחלים זורמים והרבה חילוצים, גרירות, חפירות ופינוי עצים עברו על חבורת הג'יפאים מאתר השטח הישראלי במסע בהרי הטאורוס בטורקיה.

קפיצה קטנה לטורקיה - אוגוסט 1999

יצאנו שלושה חבר'ה מובחרים (כך האימהות שלנו חושבות), לכבוש את מרכז טורקיה. גבע מיחידת ''מפוצצי החמשושים'', נמרוד ואנוכי מיחידת ''מגיעים לנוח'', מצויידים בשלושה מנועי ימהה XT השתולים ל-TTR חדש, XT בעל תשע נשמות ו-TT 95'.